Tougher than I thought

Jag har upptäckt en sak. Jag är en nattbloggare eller vad man ska kalla det! Kanske lägger in något inlägg på dagen ibland men oftast så blir det så att jag skriver senare mot kvällen, har ni inte märkt det? Lyckas alltid göra andra grejer när datan är ledig, men sen när den är upptagen har jag ingenting o göra haha.. Ska försöka bättra mig hehe. 

Just målar jag naglarna, blåa igen hihi hade inget nytt snyggt nagellack så ska nog köpa en imorgon! Vet inte riktigt om jag ska göra graffitnaglar eller bara helt naturligt blå, får nog tänka på saken! Tror jag ska köpa rosa eller lila, va tycker ni?! Ojdå måste vara lite försiktig med att skriva är ganska klumpig med fingrarna.. Väntar lite tills det har torkat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0