Ego var det!

Hej hej!! Heeelt slut idag assåå.. Jag och Filippa var ju ute i onsdags och det var en tuuung kväll.. När jag var på väg in mot stan för att möta Filippa så träffade jag Pernilla och Ikkan på bussen mot Rotebro station. Så vi bestämde att vi skulle gå ut tillsammans och det var så de vart! Pillis och jag mötte Filippa vid tuben i Centralen, där vi åkte till Rådmansgatan för att dra till Ego hahah men de tog ett tag innan vi gick haha vi satt på perrongen och för hinkade lite hahah så vi satt där kanske 30-45min innan vi drog in till klubben.. haha och gissa vilka man träffade där inne? Jo Ramin, Max och deras kompis Nabbe :) dee va kul att träffa dom faktiskt de var ett tag sen man träffa Maxisen! Kvällen gick och vi hade aass kul haha som alltid! Filippa och jag har aldrig en tråkig utgång hahaha.. Som sagt kvällen gick och vi träffa massa folk vi kände så det blev en lyckad kväll.. haha kan bara säga att dagen efter inte var så lyckad! Fick skylla mig själv lite för att jag drack kanske lite för mkt.. En liten backsmälla fick man men jag var inte själv om det, tur de;).. igåår så har jag flyttat hem till min pappa för tillfället i Märsta så just nu bor jag i Valsta.. Tack Bashar,Ibbisen,Filippa, Pappa och resten av familjen för hjälpen<3 älskar er... Så aa just nu sitter jag i valsta lite åt helvete:P men men hoppas det inte blir länge till.. Iaf ska snart gå handla mat snart för att laga något att äta så ja säger hejdå för stunden :)

Bilder från utgången






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0