Känns sjukt underbart.

Idag har jag varit lycklig, vet ni varför? Jo för att jag har fått min sjukpenning idag/igår. Jag fick en bra ersättning som jag är väldigt nöjd med så handlade lite vettiga saker och det kändes underbart!!!! Köpte dessutom en ny digitalkamera till mig själv, vet ni hur underbart det känns?? Fast nu vet jag inte ritkigt vad jag ska önska mig i julklapp hahah.. Har ju min älskade dator och kamera nu;).. Är inte så mycket för mobiler så jag är nöjd med min, dessutom har jag en ipod så aa har ju det viktigaste.. Blir nog pengar eller andra saker som dyker upp , har ju fortfarade tid på mig att hitta på något hihi.. Åkte till Kista idag där jag, Sofie och mamma mötte upp Filippa. Vi åkte dit i förväg och mötte upp Ippis där efter hon hade slutat jobbet.. Så just nu ligger hon och snarkar i min mammas säng hahaha hon är trött stackarn, hon jobbar imorgon! Filippa och jag ska faktiskt ut imorgon, det var faktiskt länge sen jag var ute på en onsdag det ska bli kul ^^... Hmm, undrar vad det blir för outfite imorgon! Iaf tänkte måla mina naglar nu en snabbis så att dom är fina imorgon, tittar in senare Heejsveejs.


Syster och jag på väg till Kista



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0