5 Januari

Shooho:) Hann inte blogga igår efter jag kom hem. Åkte ju till Sollentuna med mamma och Sofie, vi gick och åt och kollade lite grejer och så.. Sen hade jag ju lovat Sofie att gå på bio med henne och kolla på en film som hon verkligen vill se, så vi ringde Ibbe och bad han boka biljetter men så sa Ibbe att den inte går eftersom den inte hade kommit ut än hahaha så dumma vi är haha kollade inte ens när den kommer ut :), tror den kommer ut den 23 hahaha :) så vi gick iaf och hyrde filmer istället och köpte massa godis hihihi :).. Vi hyrde tre filmer för 120kr, så det blev Killers, Tickin clock och Snabba cash som mamma ville se som hon ännu inte har sett! Men snabbas cash funkade inte den jäveln :@... Båda filmerna var bra men KILLERS hahah den älskade jag :D.. Så den borde ni alla kolla på :D... Sen så somnade vi så sött i soffan och dom lyckades få en bild på mig när min arm ser typ bruten ut hahaha.. Det var iaf min dag igår, hoppas ni hade lika underbar dag som jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0