För det är Sofies födelsedag idag<3

Godmorgon :) Sitter i köket är dricker smoothie, jätte gott!  Tror jag kommer behöva göra en macka också då får de bli en som jag alltid gör. Är ganska nervös faktiskt haha, har två timmar på mig att fixa mig :$ Kanske lite mkt tid men hellre det är för lite, eller hur? Sen efter jag varit i Kista ska jag hem och fira min syster födelsedag, hon fyller faktiskt 22år idag :D såå det ska bli mysigt hihi..


Underbara syster. Jag hoppas du får en underbar födelsedag med mycket glädje och kärlek. Vi älskar dig så!!
Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis
Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis


Kommentarer
Postat av: födelsedagsbarnet

TAAAACK <3

2011-01-13 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0