Har så ont men det är så grymt skönt

Hemma och helt utmattad! Känns underbart skönt faktiskt.. Ska göra lite grejer här hemma också plus att jag ska stretcha lite till :) man vill ju inte att musklerna ska dra ihop sig. Juste duktiga jag fick en bula på köpet haha, aa jag skulle öppna ett skåp och den ser ut som ett upp och ner vänt L (hoppas ni förstår) Aaa iaf så skulle jag öppna den och glömde att det inte var ett vanligt skåp och då slog jag den i huvudet!!! Vände mig om direkt och kollade mot spegeln och där var den, min nya bästa vän hahahah.. Det som är såå typiskt är att jag ska på jobb intervju imorgon och så ska jag ha den nästan mitt i panna, TUMMEN UPP!! Aja får väl ha snebena så det kanske hjälper att gömma den lite haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0