Kom igen muskler..

Dags att rulla mot Sollentuna, har ätit en liten frukost så att jag får lite energi iaf. Sofie sa igår att det är bäst att motionerna innan frukost, därför valde jag en knäcke macka och lite yoghurt :).. Tror Ibbe ska hålla mig sällskap vid gymmet idag, han är för lat för att träna själv hahah!! Om han inte kommer så gör de inte så mycket heller för då kan jag lyssna på musik medans och det är hur skönt som helst.. Säger inte att jag inte vill att älskling kan komma för de vill ja, säger bara att det är ingen större fara om han inte kommer :)..

Efter gymmet kanske jag går och äter en sallad eller någonting, vet iaf att jag måste få i mig någonting för jag kommer vara vrål hungrig då hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0