Miss hangover

Sorry, maten gjorde sig inte bättre :(.. Men om jag kunde ha ätit, så skulle jag få matkoma!! Det blev potatisgratäng med lövbiff och min hemma gjorda aioli som är hur god som helst (a)... Vi fick lite sällskap igår fast två olika rundor eller vad man ska säga :) Först kom Marina och Dajana och hade med sig fika och såå jätte sööta! Marina kom hit för att säga hejdå eftersom hon åker till Thailand i 2 månader om jag kommer ihåg rätt, så söötnos hade så kul där nere och bli brun för mig också hihi.. Så dom stannade här ett tag sen var dom tvugna och åka och strax efter det kom Katheryn som vi inte hade sett på evigheter, så det var kul! Men hon var tvungen och gå ganska snabbt hon hade en födelsedag att fira:).. Jag hade faktiskt planer för mig igår men jag mådde ju inte alls bättre efter maten så jag fick stanna hemma. Min underbara kompis Irma har precis fyllt år så hon ska ha lite folk hemma hos sig för att fira henne, så synd att jag inte kunde komma! Istället gick Sofie och handlade lite gosaker och vi laddade ner film och la oss i soffan och bara tog det luugnt, kändes hur skönt som helst för mig hehehe.. Det blev Easy A och The Other Guys och jaa hahahha jag säger bara titta på båda två :D:D Rekomenderar dom :) Sen så var det dags och somna och då kände jag att halsen började göra ont och tror ni inte jag vaknar med halsont ? Joo, såå hoppas faaan att jag inte är på väg att bli sjuk!!! Iaf hihi det var min slapp dag igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0