Saaaay whaaaat?

Jaa, det blev en slappis dag! Hmm vad gjorde jag haha har typ helt glömt bort.. Vet iaf att vi gjorde popcorn och dracl läsk medans vi tittade på The big bang theory och några andra serier, lite mysigt.. Just nu är jag typ ensam uppe dom andra har deckat i soffan och jag tror jag också borde lägga mig hehe. Imorgon är Sofie ledig så vi ska åka runt och lämna lite CV här och där, sen antar jag att vi kanske sätter oss och äter! Sen tror jag planerna är att jag ska träffa Agnes och Sabine för vi ska ha en liten filmkväll men vi vet inte riktigt vart vi ska vara än men det fixar sig imorgon. Det ska bli mysigt, vi har pratat om det länge nu så nu får de fan hända!! Hoppas det blir massa gott gott också så kan vi ligga där som tre sackosäckar med fulla magen med massa skit haha, det är ju najs ;)..

Jag så ledsen av det här vädret, snälla ge mig sommar.. IAF en resaaa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0