They try to change me but they realize they can't..

Vet inte om jag har något att skriva just nu, tänkte faktiskt gå lägga mig och försöka somna i hyffsad tid inatt! Fick faktiskt ingen bra sömn igår, jag låg och vred och vände hundra gånger om.. Tror jag känner mig lite stressad nu har mkt att tänka på, så jag har svårt att slappna typ och har ju också haft huvudvärk i nästan tre dagar i streck!! Usssch ussch ussch... Och inatt tänkte jag faktiskt gå och lägga mig i sängen utan tv och utan sällskap, INTE SOVA I SOFFAN för då smygtittar jag på tvn rätt ofta hehehe...


Imorgon ska jag gymma faktiskt och så ska jag åka till stan och fixa lite pappar, får sällskap av mami.. Sen kanske vi sätter oss och fikar eller går runt och kollar i butiker och jag hoppas verkligen att det är bra väder imorgon igen hihi, det skulle nog göra min dag! Men men då går jag och lägger mig snart ska bara tvätta av sminket och så, Puss och Godnatt alla ni söta :)..


Kunde faktiskt ha skippat fingarna hehe :$..
Men det var iaf dagens outfit :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0