To cool for you

Goddagens :)

Har inte kunnat gymma ännu pga av att mamsi behövde låna busskortet. Hon var tvungen att åka till doktorn och kolla upp sin mage och det såg inte så bra ut så hon ska få en riktigt tid för att kolla sig :( lilla mamma... Får se om jag kommer hinna gymma idag innan jag ska träffa Irma :) Jaa idag ska jag träffa underbara Irma hihi min töötiss :D Vi ska gå och göra en sak med mamma innan vi ska till Kista, hon ville kolla kläder och så. Egentligen skulle vi kanske ha åkt till stan men det blev inte så, så vi åker till Kista efter den första saken är avklarad.. Och neej jag tänker berätta vad det är förns jag vet hur det blir :D så jag lämnar er lite nyfikna ;) hahah... Än så länge så är det så min dag ser..

Irma och hennes boo, bästaste paret ever<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0