Bättre sent än aldrig :)

Tjaaabbaa :)

Hehe vart inget blogg inlägg innan den hära höhö.. Älsklingen överraskade mig och stannade kvar tills jag kom hem, han hade sagt innan jag åkte att han skulle åka runt 9tiden så antog att han inte skulle vara hemma! Kunde inte heller smsa eftersom min mobil dog :/.. Så när jag kommer hem och knackar på dörren så är det min älskling som kommer och öppnar dörren, gissa om jag vart förvånad? OCH HUR GLAD SOM HELST! Så vi myste lite och sedan gick vi och handlade lite mat på Ica och båda var vrål hungriga, vi köpte kyckligfilé, baguetter, tzatzi och så hade vi klyftpotatis hemma så det vart en god middag/lunch :).. Sedan tittade vi på Naruto som är våran grej hehe, är en liten mangas nörd (a).. Efter Naruto tog vi en "snabbdusch" hahha de funkar ju inte?? jag kan aldrig dushca snabbt även om jag är själv :/ förstår inte hur folk klarar av att bara in och sen ut och klar, jag måste ta de lugnt ett tag och njuta hihi.. Nu har iaf älskling åkt och nu är mamma hemma, vi sitter och pratar lite och tittar på tv samtidigt myyyys :D...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0