Inte långt kvar

Shoo hejsan.. Har precis ätit hemmagjord pizza som Sofie lagade och den var riktigt god! Ska troligen träffa Frida men vi vet inte vad vi ska göra hehe. Är helt slut efter jobbet, började 06:30 så var tvungenn att gå upp 5 för att hinna med bussen och fixa mig lite! Så gissa om jag är trött??? Jobbar imorgon också fast börjar inte så tidigt då haha får lite sovmorgon, börjar 11:00 :) Det kommer bli ett skönt pass eftersom det är helg då är det 100% OB och jag slutar ganska tidigt 17:30, så aa jag är nöjd :D.. Försöker jobba så mycket som möjligt eftersom min syster och hennes son kommer hit i Maj dagen innan min 20årsdag, försöker få ihop så mycket pengar som möjligt hihi.. Då ska jag kunna göra vad jag vill med dom, ååååh vad jag saknar dom!!!


Åååh min lilla ögonsten <3 Älskar dig så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0