Lördagen den 20 Mars

Goddag folket :)

Idag är jag ledig och fick äntligen sova ut, hehe kanske sov lite för länge men vafan de är bara en dag!! Idag vet jag inte vad jag ska göra ska se om någon vill leka med mig, är ledig idag och imorgon så det känns skönt. Träffade älsklingen igår ett litet tag men sen var han tvungen o åka tillbaks till Sollentuna, han killkompis fyllde år så dom skulle fira honom men jag är glad att jag fick lite tid med honom iaf :).. Va har ni gjort i helgen då, hoppas ni har haft kul? Jag har planerat min nästa helg redan heheh då ska jag ut med Martina ena dagen eftersom det var hundra årsen och andra dagen så ska vi fira mamma, det passade sig bättre nästa helg än nu i helgen så min helg är bokad och klar :D

Nä nu ska jag titta efter en lekkompis, pusss o kram



Jag med min goda korv med bröd, får inte glömma rostade löken... Supergott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0