Min underbara vecka

Godagens :) Ska snart göra något och äta o sedan tänkte jag duscha! Först tänkte jag berätta vad jag har gjort, låter det bra?

Tisdagen gick jag ju på jobb intervju och det gick jätte bra. Dom sa att dom skulle ge svar nästa dag MEN dom gav svar samma dag, jag vart hur glad som helst när jag läste det mailet!! JAAA, jaag fiick jobbeett :D:D

Onsdagen så började jag jobba hela veckan ut tills lördagen! Nu gör jag ett litet stopp eftersom på fredagen så fyllde Sanna 20år, så dirket efter jobbet på fredagen åt jag hem en snabbis och packade väskan för att fixa mig hemma hos henne. Kom dit duschade, fixade mig och sedan försökte jag hjälpa till lite med middagen innan alla andra kom dit. Alla kom och vi satte oss och åt och fyfan vad gott det vaaar, jag dog! Sedan började vi alla dricka och började "festen" hemma hos Sanna, sen så drog vi ut till stan och hamnade på Lobby :D Hade iaf jätte kuul och hoppas att Sanna hade det ännu roligare.

På lördagen vaknade jag upp hemma hos Sanna, gick upp till övervåningen där hon låg väldigt bakis haha.. Gjorde mig själv lite frukost och satte med vid tvn med Sanna och kollade på Avatar. Hann inte se hela filmen eftersom jag var tvungen att åka iväg skulle juu jobba :) Så min lördag spenderade jag på jobbet:D

Söndagen var jag ledig och tog det lugnt med familjen. Jag och Sofie handlade god middag och lite söndagsmys för att det var lite för firande inför mammas födelsedag hihih, Ibbe kom och gjorde oss sällskap det får vi inte glömma. Vi åt middag och åt efterrätt medans vi kollade på en skit bra film som Sofie laddat ner :D Sen så myset vi lite och sedan var det dags att sova, timmarna bara flög iväg :)

Tyvärr på mammas födelsedag jobbade jag (måndag). Men det gick bra vi åt god middag igår också och köpte lite tårta för mamii :D hihih vi hade de jätte mysigt iaf, Grattis igen mamsisen <3


Det är min vecka kanske inte har hänt så mycket saker men ändå en underbar vecka för jag äntligen har börjat jobba igen :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0