When love takes over

Trött tjej här.. Har precis blivit klar med färgning och jag är lite halv nöjd, hade velat ha en aning mörkare! Men nu är utväxten iaf bättre, får köpa en ny hårfärg nån annan dag. Känner att jag måste sova snart, har lite sovmorgon börjar kl: 09.00, så jag får iaf sova till 7 och det är en lättnad! Sen måste jag också ha energi eftersom vi ska fira mamma DEN HÄR HELGEN istället, lönen har kommit oså, så det passar ju bättre nu :) Som det ser ut så vill mamma gå till Olearys i Sollentuna och jag har alltid kul där så jag är nöjd. Dessutom har ju dom öppet till 03.00 varje helg så nu stänger dom inte kl 01.00, man slipper stressa sig dit nu iaf höhö.. Vilka som kommer vad jag vet är Jag, Sofie, Jenny, Filippa, Katti, Ibbe och sen är det några andra som är lite osäkra men hoppas de kommer fler :D.. Va ska ni göra i helgen då gullisar ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0