2 dagar kvar

Hej och godmorgon!!

Det är bara två dagar kvar till julafton, jag känner mig lite stressad faktiskt! har inte köpt en enda julklapp än.... Men jag har lite grejer på tankarna om va jag ska köpa :) bara ja har pengar till det.. det är det som är problemet just nu. BAJS!!!Men jag hoppas dom blir nöjda med det dom får, och det tror jag att dom blir! MIN JULAFTON kommer bli helt kaos i år......... VILL INTE HA JULAFTON! känner ingen julkänlsa och inga pengar, vi vet inte riktigt var vi ska vara heller.. Orkar inte.. Fuck julen!!!

Men iaf snart ska ja hoppa in i duschen skrubba kroppen lite, ska sola idag så jag får lite färg:P haha.. sen till kista för att kolla julklappar och möta upp min syster. Hon jobbar ju i kista på konsum :) duktigt flicka! jag måste också fan söka jobb ! Tjäna pengar till sommaren, Bara leva livet då utan att tänka på problem:D göra exakt vad jag vill haha. Undebart!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0