Ilaf time

Hej hej allihopa :D tänkte bara berätta vad jag gjorde i lördags till idag :D

Så lördagen börajde med att jag inte gjorde något speciellt så då bestämde jag och Ilaf att vi skulle gå ut att äta och sedan dra hem till henne och kolla på film:) Så vi började göra ordning oss på olika håll och så bestämde vi en tid som vi skulle vara i stan, och tiden vart kl halv 7! Jag vart klar och började röra mig mot stan och vi möttes upp vid Åhlens:D Där står den söta filuren :D ahahahha.. Så gick mot Mongoliska och satt oss åt massa goood mat:D hihihi FICK ÄNTLIGEN ÄTA VATTENMELON :D skiiit gott!!! Det fick mig att längta efter sommaren mer och mer:(... så vi satt där i typ 3 timmar och bara babblade på:D.. Sen när vi var klara rörde vi oss hem till i Skärholmen:D och när vi kom fram till ILAF:D så bestämde vi att ja skulle sova över eftersom det skulle bli försent att åka hem själv ända från Skärholmen till Rotebro hahahah.. Såå jag sover :D vi gjorde ordning massa mysmys som vi satt och gnaggade på. Såå satt vi vid datan hon hjälpte mig att fixa några grejer OCH så skrev vi vårt riktiga första inlägg på vår blogg www.Toatips.blogg.se :D bääääääästa vi är så smarta hahahahha (a).. Sen så la vi oss i sängen runt 4 -5 och började snacka lite som de behövdes, alltså om allt om ALLT!! och de kändes att vi behövde det :) ge råd och får råd av varandra:d Seen till slut var vi så tröffa så att vi somnade vart halv 7 - 7  :o aaaa dåå dog vi ahahhahaha . Det var vååår underbara dag i lördags:D








Kommentarer
Postat av: agnes

nni e så sööta hahaha :D

2008-12-30 @ 10:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0