I'm soooo dead

Tjaatjaaaaaaa jag är död!!! Äntligen är jag trött och känner för att sova, det har jag faktiskt känt hela daan haha! Juste träffade ju Papi idag det var jätte mysigt:D. Jaa vi åkte till Stinsen och gick runt och kollade på affärer det var jag, Sofie, Ramin och Pappa och nu fick dom ses och ja tker de gick jätte bra:D dom drev med varandra hahaha om att Ramin kanske är bög?:o (HOPE NOT) haha meen de va kul för båda gillar att driva så ja tyckte de ska *klick* hihihi . Och nej det vart inte Kinamat men fick något som nästan nästan lika gott TACOBAR :D:D mums så de vart en Nacho delux mmm..
Sen när vi va klara med pappa så åkte vi hem och Ramin följde med:) lite senare så kom Linda och Marina skiit mysigt!! men vi hade en riktigt tjockis dag hahaha tre olika chips med dipp och cola/julmust chooklaaaaad och så hade vi ju vindruvor och annans!! Men vi behövde det tkr jag.. Men ni alla där ute nu ska jag ta och soooovaaaaa är såå döööööööööd!!!!! baabaaaa paals :D

Peace Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0