Irriterande

Hej!"suck"...

När jag väl kommer upp idag kanske sent men iaf, men när ja väl kommer upp och åker till skolan och tänker inte på att skolka! Men va händer då? Sista lektionen som ja skulle till blev INSTÄLLD!! Murraaa asså rörde mig till skolan helt i onödan... Men fick lite tid med Rebecca och Ramin:D thihihi. Så nu är jag hemma och väntar på att snart röra mig mot sollentuna för att följa med Sofie till banken sen eventuellt sola och bli brun Muahahah(ängelgubbe)... Sen idag så ska vi träffa pappa som nyss kommit hem från Spanien så vi ska väl ut också äta eller något och då ska Ramin med:) Vill att dom ska träffa varandra hahaha vi får se hur det blir (djävul) thaha.. 
 
Känner att jag börjar bli hungrig :/.. hoppas vi ska äta ute vill äta Kinamat:D mums tänk er friterad kyckling och ris med sötsursås MUMS!! känner munnen nu vattnas! Sååå aa hoppas:D men nu ska ja ta och gå ska ta 14:02 tåget byeebyeee alla FRED UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0