trööttt!!!

Hej heeej:D jaa ja skulle ha hoppat in i duschen för länge länge sen hahahah men så har det ju inte blivit:P Idag är det söndag och meria ska komma förbi, det var ju ett tag sen det! deet ska bli kuul:D Jaaa igåår så åkte jag hem till Elli och träffade tjejerna sååå vi kollade på film och ni vet tjejsnack:D de vaa möösigt:D hihihi så det var att jag, yo och josse sov kvar där medans elif och irma åkte hem:( Dumma!! Men sedan kom kendi också senare och sov med oss:) hihihihi... Elli gumman du är så söt får presenter!! får jag äta upp dig?!?!?...tack tack tack sötis!! hihih du ska få sen utav mig också:D hallå gissa vad jag fick haha:D baaadgrejer, hon vet ju att jag älskar att bada så då köpte hon badtvål och sånt:D Älskar dig elliiiooooo<3.. hahahah nii ska få se några sjuka bilder jag yo och josse toog idag hahaha elli kom med på vissa också hahaha :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0