Veronica

Hej Vero! Ja snart åker du, det är inte många dagar kvar tills du lämnar oss:(.. Jaa visst den är "bara" en månad det kommer gå "snabbt" vi säger så :P men det kommer ju inte finnas någon Vero här på Julafton eller NYÅR!!! Istället åker du till Chile. Visst förstår det kommer vara skit roligt för dig alla dina släktingar det kommer vara underbart för dig. Jag hoppas du får en toppen månad där nere med dina kusiner, du får hälsa dom jätte mycket !! Fan vad jag kommer sakna dig.. Satt nyss och kollade på bilder på oss för typ 2-3 årsen vi va fakiskt små ^^ hahahah.. De va det som fick mig att tänka på att du ska ju bort! Men men älskar dig Veronica och jag tycker att du ska ha de så jäääääääääääävla kul där nere!! Inte bara för dig utan för MIG också hahahaha :D Nu flickan lilla nu får du tre smaskiga bilder på oss hahahahaha haa de bra tjejen <3<3<3




Kommentarer
Postat av: Veronica

DU ÄR UNDERBAR SÖTIS:D:D:D!!!!!!!!!

HIIH, ååååååååååååååh jag älskar dig också jätte jätte mycket :D kmr sakna dig som fan!!!!!! :( men men ja kmr tillbaka, hel o ren :p och med en massa så presenter :D(L)

2008-12-08 @ 00:30:47
URL: http://yayis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0