Jag tänkte....

Hejsan hejsan!!!


Här sitter jag och har en liten paus från pluggandet!! man blir ju lite utmattad eller uttråkad haha.. jaajaaa men jag är duktigt som pluggar iaf hahah. Just nu är Agnes på väg hit och det var år och dar sen vi såg vettni :P såå aa medans jag väntar på att hon skulle komma hit så började jag tänka på min födelsedag som är den 3 Maj!!!! Och då fyller jag äntligen 18 åååååååååår :D:D hahah och jag fixat en stor stor stor lokalfest, där ska alla dom personerna jag vill ska komma MÅSTE komma :D hahah såå aa jag har skrivit upp massa namn på både tjejer och killar och just nu är jag upp 61 tjejer :o och 54 killar hahahaha .. och jag tkr faktiskt det är bra att det är mindre killar eftersom killar brukar oftast klaga på att det är så lite tjejer på fester.. Så nu hoppas jag dom håller käften:D och tro mig jag har glömt några också :O ajaaaaa är ju inte där en så jag har ju mkt tid att tänka på vilka jag har glömt :$ hihihihii...


Jag längtar som faaaaaaaaaaaaaaan....


Kommentarer
Postat av: ilaf

MAN BA NAJS!!!!

2009-02-12 @ 00:42:18
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0