Inge internet... Suck

Nu är allt flyttat över!! Men det är mkt kvar att göra hemma.. Sitter nu här i skolan på datorkunskapen och tänker på vilken färg det ska bli i rummet!! och jag tror att det blir rosa dåra:P.. Juste, just nu kommer jag vara lite dålig på att skriva här i min blogg för vi har inge internet under den här veckan:( SUUUUG.. Men det är sagt att på fredag så är det tillbaks :D och hoppas det blir så..

Lägenheter är enorm tkr jag hahah.. den kmr bli skit fin när vi har gjort ordning den lite :D en sak kan jag säga ... DET ÄR ISKALLT I LÄGENHETEN och alla element är på, inga fönster öppna så jag vet inte varför det är så kallt!.. brrrrr. Jaaajaa men nu ska jag fortsätta med proven, sen om det blir mer tid över så kommer jag och berättar mer:D..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0