It's time

Nu är det dags att packa ner alla mina kläder och dags att rensa garderoben :P hahah... Idag ska vi flytta till den nya lägenheten i Sollentuna  i malmvägen:D.. StorSimon kommer köra vårt liv till det nya hemmet :D Det känns så skönt att äntligen få ett eget rum! Kan stänga in mig själv och göra det till mitt eget ;) i got my plans :D Så aa idag är det bara stortsätt packa klart det sista innan kl 15:00 för då kommer han med bilen:P.. Sen in med allt in i det nya lovehouse :D.. hihihi och så ska jag kolla lite på tapeter till rummet :p tror det blir rött :D blodröd typ så snyggt :D. eller typ rosa eller lila mohahah.. Finns så mkt fina lila inrednings grejer från indiska just till lila och rosa :D..ihih så vi får se vad som passar mig mest :D..

Snart kommer jag och säger HEJ NYA RUM :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0