Martina kan sina grejer

Så sant så, Martina kan sina grejer. Hon har blivit skit grym på att göra drinkar! Agnes och jag gick till hennes jobb Taco Bar idag som ligger på kungsgatan tror jag de va hahaha.. Så vi kom dit typ 18:40 och va e det första hon gör? haha jo bjuder på en fet nacho delux tallrik hahah en varsin till mig och agens.. OM vi blev mätta haha! Sen så ville ja se vad Martina har pratat om för drinkar som hon hela tiden snackar om, så hon gjorde första drinken och den va så GOD. Den verkligen dödade! Sen gjorde två andra drinkar som också var ruggigt goda.. Kunde inte motstå så jag kan säga så här Marta, DU KAN DINA GREJER! hahah då vet vi va vi ska dricka på kryssningen och vem som ska göra dom också moahaha.. Vår egna bartender :D.. så Martina säg va du vill ha betalt ;).. hahah ville bara berätta min mysiga dag. Den vart så mysig så vi stannade där i 5 timmar typ hhahahaha.. :D hoppas vi gjorde din kväll!






XoXo. Caroline Christine Carlsson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0