Semper in corde meo

Tidigaste inlägget på hahah.. Har nog inte vaknat så här tidigt sens i Grekland eller jo 2-3 veckor efter Grekland också hihi.. Men tyvärr så kan jag inte sova längre för min hostar är så jävla jobbig, den bara förstör min underbara sömn. Det känns som jag andas in DAMM..

Iaf ska väl titta på tv eller något tills jag ska börja göra mig i ordning för att träffa Fridisen. Som sagt så ska vi ju åka till Sollentuna idag, hon behöver byta ut ett par tights som var lite för stora haha.. Och sen ska vi till Stinsen för jag behöver köpa lite kläder och dessutom kolla vinterjacka!! Det blir nog en Boomerang jacka, den är ju tjejig och det är ju det jag är ute efter hihi.. Det blir mycket och kolla idag. Sen så ska jag och Frida åka hem till mig ladda ner massa skräckfilmer eller hyra vi får se men myskväll ska vi ha iaf :D haha vi vill skrämma upp oss själva lite, den känslan är så skön tycker inte ni? :)


Jag och min kära vän Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0