Craazy shiit

Shuuhuu.. Måste bara säga mig kväll igår var grym hihihi! Det var tur att vi hann få tag på biljetter så sent ute Wihuu. Jag drog in till stan efter 18:00 nån gång eftersom det tar en timme och åka till stan från ödeland MÄRSTA. Mötte upp Filippa i T-centralen och vi drog tillsammans till Movitz och fan vad jag diggar stället! Ska nog bli mitt förkröks stället haha... Underbar bartenders också så varför inte?! Efter vi hade suttit på Movitz en till två timmar så var det dags att röra sig mot Götakällaren där vi skulle se Gyptian och Etana uppträda (som vi gjorde). Och det var skit kul och så som alltid men blev lite besviken, Gyptian spelade inte alls så länge som jag trodde men va ska man göra! JUSTE får inte glömma och säga att klumpiga jag tappade min mobil i toalette, MM I TOALETTEN! Smart eller hur? Men den klara sig som tur hihi använder faktiskt den just nu :).. Sen efter konserten så stannade vi kvar ett tag till kanske halv 3, sen vart vi hungriga och drog till Mc Dono.. Vilka tjockisar vi är, vill ni veta vad vi köpte? 5 chickenwings påsar, en chilicheeze påse, en big mac +meny och en chicken nuggets +meny 9pack! aaa vi åt nästa upp allt hahahah.. Det blev så att jag inte orkade ta mig hem enda till Märsta så det blev så att jag sov hemma hos Filippa i Årsta, och där somnade vi ganska hårt direkt när vi kom in hahah.. Vaknar runt kanske 10-11 tiden men vi va lite bakis så vi pallade ej gå upp ur bäddsoffan hahah så vi låg och segade oss framför tvn tills vi vart hungriga nog! Då drog vi till ett kebab ställe i Årsta som heter Palmyra och fyfan va gott det var och det var inte heller en liten tallrik, vart helt chockade när jag såg hur stor den var :O:O.. Haha kan ju lätt säga att vi inte kunde äta upp den tillsammans så aa vi åt så mycket som vi lämnade kvar, och då kan ni väl tänka er hur stor den var?! Sen var det dags för mig o dra hem och här är jag nu efter jag degat hemma i min soffa också hehe... Och nu är det dags för mig och sova! Titta en snabbis imorgon Puss&Kraam..





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0