Just gonna stand there and watch you burn


Jaa vad ska man göra nu då? Är redan klar och det är två timmar kvar tills jag ska ta bussen till jobbet! Några idéer? Är dessutom ensam hemma så har inte direkt något sällskap haha, får väl leka med datan oså :) Idag har jag en sån dag jag verkligen inte vill jobba. Min tjejkompis hade tänkt ha en grillkväll hemma hos sig och så typsikt så jobbar jag till 22.15 och om jag skulle åka dit efter så kommer jag vara där runt 24.00 och de är hela grejen slut? Kul va? NEEEJ.. Aja kommer andra dagar och hoppas på att solen fortsätter göra oss alla glada :) Nä tror jag ska göra lite nudlar och äta, alltid lika gott och det går allt hem :)




Kommentarer
Postat av: filippa

FEETT SNYGGT NAGELLACK :D

2011-04-16 @ 18:30:06
URL: http://filippaviking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0