2011-03-15

Håller på äter lite nudlar och dricker Iste med lemon smak, super gott :) Snart måste jag hoppa in i duschen och tvätta håret inför jobbet oså. Är ensam hemma just nu, mamma behövde låna mitt busskort lite innan jag drar till jobbar. Hon fick 1000kr på H&M så hon är på väg dit just nu, hon la undan en jätte fin kappa som hon ska köpa nu hihihi.. Va ska ni alla söta göra idag då? Jag slutar 22.15 idag så har inga planer bortsett från att älskling komma möta mig i Märsta station sen och följa med hem hihih :D Så han kommer sova kvar här och imorgon blir lite det sovmorgon för oss båda två, det var ett tag sen han och jag fick sova så länge vi vill så imorgon får vi det :D



Hehe lekte lite men datan camen, hittade mammas läsglasögon på bordet möhöhhö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0