2011-03-16

Hallåå ja :) ligger som en potatissäck i soffan, har en jädrans huvudvärk som vägrar försvinna!!! Jag tänkte blogga tidigare idag innan jag drog till jobbet men det funkade ju inte, så mitt första inlägg för dagen får bli nu. Börjar jobba kl 15:00 idag och slutade 20:00, kom hem efter nio och åt koktkorv med bröd och får inte glömma ketchup och rostadlök MUMS.. Just nu tittar jag på Big brother och dricker iste lemon :) Mamma ska snart massera min nacke och förhoppningsvis går huvudvärken över.. Idag måste jag gå lägga mig ganska tidigt börjar jobba kl 07:00 imorgon så måste ta 06:18 bussen, så aa kommer väl vakna en halv timme innan kanske lite tidigare. Sen efter jobbet tänkte jag träffa Frida och Agnes, vi har inte direkt några planer om vad vi ska göra men vi ska iaf umgås :D..

Nu börjar BB igen, tittar in senare PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0