Grattis min underbaraste Ibrahim Lamari

Godkväll bloggen. Idag har jag inte velat blogga för idag är det min älskling födelsedag! Idag fyller han 20år och han gick på systemet och handlade lite hihih, va så kul och se han bara gå in där som ingenting :D.. Vi gjorde inget speciellt idag, vi valde att fira med mys hemma bara! Festen kanske kommer helgen ;) Vi gick ut och åt, kom hem myste, åkte till systemet, kom hem och drack lite men nu sitter jag här ensam:( Kan ju inte sno han hela dagen från grabbarna höhö, så dom kom hit med bilen och hämtade honom och nu ska han firas lite smått :)

Jag själv är typ dödstrött men det är säkert för att jag druckit 3 cider så istället för att bli hype blir jag trött! Imorgon jobbar jag 14:30 - 22:15 så det blir stängning. OM JAG INTE FÅR SKJUTS så måste jag fan vänta en timme för att bussen ska komma... Efter kl 20:00 lr 21:00 så går den bara en gång i timmen och de suger baffe! Men håll tummarna att jag kan få skjuts till stationen ELLER hela vägen hem hihi :D.. Vad har ni gjort idag?

GRATTIS ÄLSKADE ÄLSKLING, HOPPAS DU HAR/FÅR EN UNDERBARDAG<3

ÄLSKAR DIG SÅ.. MIN HABI <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0