Get things started

Goddag sötnosar :)

Sitter i köket och pumpar på musik förfullt, måste ju passa på när man är ensam hemma. Jag är ledig idag igen och sov ut idag igen men inte lika länge som igår hehe, iaf jag känner mig utvilad och redo för ett nytt race på jobbet :D Fan asså jag vill bara jobba hela tiden hahaha, va är de med mig?:D Säkert för att jag inte jobbat på ett tag innan jag fick det här jobbet, så nu vill jag bara jobba hela tiden! Och vill ta så mycket tider som möjlit innan min syster Therese och hennes son Antonio kommer till Sverige och hälsar på. Då vill ja ha pengar så jag kan göra vad jag vill och inte behöva jobba lika mycket för att kunna umgås med dom, låter inte det vettigt? Iaf tror min habi kommer hit snart hehe, pratade nyss med honom så det låter så iaf :)

Juste har ju glömt berätta att jag har fått ett telefon av honom, Samsung Galaxy hihi är han inte underbar :D Tack älskling älskar dig <3


Vi är tuffa, vi är coola, vi är balla, vi är bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0