11 days left



Nu är det bara 11 dagar kvar tills grekland.
Då kommer jag äntligen få träffa min systersson Antonio.
Han är snart 3 månader gammal, blåa ögon och lik sin papsi mest.
Det blir jag, Sofie, Mamma, Mormor, Rebecca, Farmor, Farfar och kanske några av
Therese(systern) kompisar.  Varför vi är så många är för att hon ska gifta sig.
Så det kommer bli ett stort Grekiskt bröllop med ungefär 800 Pers. Tänk dig bara =O.
Vi kommer dansa hela natten lång, Grekisdans:D. 
 5 dagar innan bröllopet han men fest varje kväll, jag längtar som faaaaaan...
TA MIG DIT NU!!!


       



1. Här har ni bild på Min syster Therese och hennes nyblivna man Spiros

2. Här är min systerson Antonio sötnosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0