En hel kväll på stan

Igår kväll var jag och min syster inne i stan på söder med Papsi, hans tjej Linda och hans två polare Jojo och Stefan.
Vi började med att sitta på Medis kök och bar :) det var jätte fint väder, soligt och varmt. Vi satt där och åt lite middag, jag tog en plankstek (BÄSTA) min favorit.... Jag fick drick läsk är ju inte 18 än :( så jag satt där som en ensam orre och alla andra satt och drack sprit, öl och shit :( ORÄTTVIST! Men det kommer det är bara ungefär 9 månader kvar tills det är min dag. Tills den dagen då jag får gå ut och klubba. Men vi hade det jätte mysigt senare så började det spö regna och vi trodde att det bara skulle hålla på en halvtimme eller det trodde min pappa han var ganska övertygad om det. MEN FEL!!
Det regnade hela kvällen lång, så då rörde vi oss till ett annat ställe som var inomhus där vi kunde bli varma. Där satt vi typ en timme ganska kort tid. Sen kom Lindas mamma och då åt Linda och hennes mamma en varsin måltid, det såg smasken ut. Sen när dom var klara fortsatte vi vidare till ett annat ställe. Där var de najs annan miljö hahah coola lampor och snygga tavlor haha på små nalle björnar och sånt hahaha.. Då fick Sofie en jätte god drink lite orange färg mkt god!
Jag längtar sååååå!!!!! sen rörde vi oss närmare T-centralen så då gick vi till Skybar, det var skiiiit fiint ett riktigt mysigt ställe :D men fick fortfarande inte dricka:( jag skulle ju kunna gå till baren själv och beställa skulle nog inte vara några problem men ville inte utsätta min papi för det och så vill jag ha någonting att längta till!! En hel dag på stan, från 15.00 - 23.00 på ett ungefär :D

Sen när vi kom hem så gick vi till våra kompisar, deras mami fyllde år så då var vi där och åt och dansade med dom och deras kusiner, mostrar och morbröder. Det var riktigt mysigt och så klart inte svenskar :) CHILENARE :D Bääästa ..
När vi hade varit där ett tag rörde vi oss hemmåt runt 01.00- 02.00 och gick och la oss och sooooov .
Och nu är jag vaken, ätit fruskost och sitter här och skriver :)

Det var min dag!  Cyyyaaa MUWA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0