I really miss old friendship

Nu inser jag verkligen vad jag saknat. Två av mina gamla bästa kompisar skickade ett chockerande sms : Baby?
HAHAH vet inte ens vad min första tanke va , började bara garva hah och sa vem är den här sjuka jävlen? det var ju ett okänt nr som jag inte ens kände igen haha . Men nu vet jag :D och jag är glad att jag fick smst =)

Wahlman : Baby ?

Jag : Vem är det ?

Wahlman : Det är Wahlman :)

Jag : Haha ne :) , va roligt hur mår du?

Wahlman : Det är bara bra hur är det själv? Jag och Frida vill träffa dig:D

OSV . . Så slutligen så träffades vi en halvtimme efter smsn, och vi hade trevligt och rörde oss hemmåt mot mig:D
Jag har verkligen saknat er två tjejer, ni var mina bästa vänner vet inte riktigt vad som hände ni bara försvann eller inte bara ni jag också. Ska inte skylla allt på er:(. Saknar de vi hade vi hade så kul kom alltid med sjuka ideer HAHA..
Hoppas vi håller kontakten :D

Men Frida sover över här ;) haha pratar gamla minnen och hon har inte ändrats ett dugg hahahah du är så jävla skön..
Everything we done with eachother haha The best ever hahahah ...

Men nu har inte jag tid för mer blogg;) Ska lägga mig med Frida nu och fortsätta garva på hahah Oldiesar<3
Sleep tight everybody MUA !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0