Karma männsikor, Karma!!!!!

När ska verkligen inse vilka som är äkta på riktigt? att jag aldrig lär mig! Jag förstår inte, jag är allt för snäll.. Snälla lär dig av dina misstag!!! Gör det här och nu.. Var försiktigt med exakt alla även dom du verkligen ÄLSKAR!! Watch your steps.. PÅ riktigt hur kan man vara så blind.. LÄR DIG AV DET HÄR!! Kom igen Carro.. Allihopa här är jag och se upp jag kommer lära mig att se igenom alla absolut dig som ja tror mig som står mig närmast ÄVEN DU har svikit mig även fast jag kanske inte sagt det till dig ännu men tror mig jag kommer att Face:a dig! Vad har du att säga då? Att jag är omogen? Kanske välja vänner bättre? Eller killen går före ? vad vet jag? är du bra för mig är du det matrialet jag behöver som närhet ? Jag lär mig sakta och säkert! Och ni alla kommer ångra er, tro mig! Goodbye my lover, Goodbye my friend!!!

TRO MIG KARMA ÄR EN RIKTIG BITCH

Kommentarer
Postat av: ilaf

Bra skrivet !

2008-12-13 @ 15:17:57
URL: http://ilaf.blogg.se/
Postat av: agnes

så sant !!!

2008-12-13 @ 20:06:24
URL: http://agneesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0