Sandsborg/Monopool

Jaa det blev att man drog dit ändå trotts allt skit hahahha :D så vi kommer dit helt uppstressade haha vi trodde också att vi kom lite sent men så var det inte hahaha! Deee va fullt med folk kanske 100-150 personer där :o för en 50pers lokal hahah så de va trångt :P inge dans alls för grannarna han komma och klaga. Och sen lite senare va händer då? Jo, självklart bråk som alltid! Dom kom några äldre grabbar som ville hoppa på en av mina kill kompisar :/ knaas, men han hann springa undan och klara sig från allt problem. Sen blir det bråk igen men de slutade sen också, och så ännu en gång vart det bråk igen så jävla fegt asså!!!!! dom var typ 10 pers på en person faan va synd asså va nära på att hoppas in att stoppade men känner inte dom så vet inte vad dom är kapabla till att göra... Så sen drog jag, elli och kendi till t-centralen på mc donalds och åt :D riktigt mysmyyyss:D:D:D hahahhah hem resan va sjuuk hahahahha :D sååå kom jag hem:D


Sen när jag kom hem så ser jag att Pauli och Katti är här :D jiippii det var länge sen! såå vi satt och pratade lite först om den roliga händelsen som hände Sofie idag på jobbet hahahah.. Sen lite senare så gick vi in i köket och spelade monopool :D:D hahahha det spelade man ju alltid när man var liten hahha fortfarande lika kuul:D Gissa vem som vann? JAAAAAAAAG!!!!!!! gissa vem som förlorade :$ hahhah stackars Sofie haha du hade inge tur idag när vi spelade hahahhah hon fick betala massa böter och shit hahaha och gick alltid på våra gator poor you!!! hahah sen orkade inte hon spela något mer för att hon ville röka SOM VANLIGT!!!!!! hahahah men men nu sitter jag här och väntar och ser om Ramin ska komma hit och sova eller inte. I hope so darling!! Seee youu lateeee felllaaaaaaaaaaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0