Sovdags with who?

Hello everybody ! Jaa just nu sitter jag här och pillar på min blogg har nu fått hjälp hur man gör med olika grejer hahahha! Tack Vero. Vero va visst en liten överrasking för mig hade ingen aning att hon skulle komma och sen så får jag redan på att hon ska sova här också MYSMYS! Så jag ligger i soffan och chillar med min kompis Linda, vi satt och väntade på att Sofie skulle komma hem från jobbet med smörgåstårta MUMS sa jag! Men nej den var inte god!!!!!! Sen helt plötsligt ploppar Vero fram med ett stort leende thihihi sötis roligt att du kom <3<3 Såå nu ska vi faktiskt gå och sova det är ju skolan imorgon :o Måste tyvärr gå upp 06:30 :/ FAAAN men men Vero är iaf här ;D

GOODNATT ALLA SOV GOTT !



Kommentarer
Postat av: Paulina

miss you tooooooo

2008-12-01 @ 22:27:21
URL: http://caalipzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0