Damdidamdam

Godmorgon! Jag är egentligen på väg till skolan började för typ 10 min så jag måste skynda mig! Men har ett problem min mobil funkar inte:/.. Så ja måste vänta tills min mami kommer hem, då säger jag hur alltid ligger till plus nycklen till ytterdörren har jag :p så om jag låser kommer hon inte in.. NOT GOOD! Jag har ju inte varit i skolan på 2 dagar för min rygg är helt fuckad:( pain pain pain fast de det börjar ju bli bätte:)...

Igår var ja hemma hos Jennifer:D shit va jag har saknat henne. Nu har vi rensat allt vi har missat eller kanske inte allt men så mycket vi hann med :p Vi sätt i hennes säng och spelade kort spel ahhahah då vann jag så klart HELA tiden (A) hahaha hej kung hej knäckt hej dam och tjooflöjt hahahah heeeeelt fucked up hahah:D Men nu måste jag ta och rulla vidare

Byeebyee cyyaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0