Farsdag

Äluu!

Idag var det Farsdag så jag och Sofie åkte till Täby med pappa. Vi bjöd han på en god middag och en biokväll:D:D det var jätte mysigt! Vi åt Pizza och lite pasta MUMS.. Glad Farsdag pappa vi älskar dig! Vi kollade på James Bond filmen den var faktiskt grym ;D tycker jag:D..

Idag har jag pluggat:O haha förstår itne haha men var tvungen har engelska prov i morgon ooorkar inteeeeeee... men agnes kom hit idag och pluggade engelska meed mig och dee gick bra :D bara de går lika bra imorgon!


Nu har Linda Söderström kommit lika söt som alltid.
hon gör stämingen myyysig alltid en tee kopp eller kaffe hahahahah
Sååå nu har jag inte längre tid att skriva ska göra henne och syrra liten sällskap



POSSPOSS PÅ EEEH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0