HELT DÖD

JAG ÄR SÅ DÖD EFTER DEN DÄR TUNERINGEN!!!!!!!!!!!!!!DÖDA MIG


jag har bara sovit och sovit heeela tiden fick sällskap av bebooo:D skulle träffat Vero och Kawoss igår men alla var så trött så de blev inget hahaha träffade Ramin:D hihiihi

Hela dagen i skolan i fredags va jag så död, fick en timmes sömn på ett hårt jävla golv hhahaha ska inte klaga hade kuul :D så äntligen fick ja träffa mina älsklingar:D min oldieclass loove you guys :D skönt att vi idag ska träffa iaf:D saknar er så mkt :(

Idag ska jag träffa Yohanna och dom skit kul :d vi ska hem till Nina hon är ensam hemma såå vi får se va som händer blir som man gör det till:D nöjer mig iaf med att träffa dom.. Såå nu ska ja ta och dusha är fortfarande helt helt död!! Hörs seenare byyyebyee <3<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0