I Torsdagnatt

Heej:D 

I torsdags så hade jag en vanlig dag förutom mot natten:D på natten skulle vår skola ha en spökbollstunering:D hela natten lång vi var ungefär 360 pers som var med och spelade, SKIT KUL ASSÅ! Man hade samling 23:30 utanför gympasalen och hela tunering börjar 00:00 till 06:00 och de va sååå jävla kuul asså men vart helt dööd. Den enda sömnen jag fick var 1 timme i teatersalens GOLV!!!! mysigt:/ NOT.. Där sov jag och Ramin:D

Vi vann vår första match och den var bara för enkel :P hahaha :D men andra matchen va jämn men vi skulle ändå ha vunnit om det inte hade varit så jävla mkt fusk och idiot dommarna kollade inte ens på matchen:S och dömde fel hela tiden jag va såå arg ajaa de va ju inte ett riktigt spel hahah såfall skulle de inte sett bra ut hahahahah:D vi hade iaf kuul:D
Juste vet ni vad mitt lag hette hahahahhaha ORRELITOS hhahahahah:D:D glöömde en sak alla lag skulle vara utklädda till någonting sååå då hade Ramin bestämt att vi skulle vara fotbollsspelare så ja va ronaldinho :D i Barca hahahah:D

Här kmr bilder från tuneringen:D


Bild 1 Ramin och Nicky  Bild 2 jag själv:D


Bild 3 och 2 är på blandade lag Bild 5 lärarnas lag


Bild 6 mitt tunga lag :D Bild 7 är Alla guzzar haha vårt motståndarlag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0