Maskerad at ma placee:D

Här har vi Gabbe, Nikola, Ramin, Jag och Kendi nästa bild Har vi Carro och Rebecca

AA  igår hade vi en liten maskerad och dom som helt ärligt va skönast utklädda var YOHANNA, RAMIN och JOE hahhahah Fett sköööna ni kommer få se bilder.. Nästa alla var utklädda förutom killar från sollentuna TRÅKISAR!! haha men de va najs ändå. Jag själv va Egyptier namned Cleopatra haha hade tänkt rulla in mig i en guldig gardin men lyckades inte så bra men tillslut fick ja nåt :D .. Buuut i had a good time :D nu får ni ett smakprov :D


Bild 1, Elli, Jag och Yo Bild 2, Jag och Elli Bild 3, Mashrur och Kendi

Bild 4, Yo och Jag Bild 5, Rebcca och Mathilda Bild 6, Ramin och Dajje Bild 7, Joe, Dajje, Ramin och Mher Bild 8, Ramin och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0