Länge sen

TJEEEEEEENARE!!

Äntligen har jag fått träffa mina älsklingar:D Vero och Meria! Det kändes jätte skönt har verkilgen saknat dom det var fan två veckor sen vi såg :O Så nu har viii hunnit ikapp varandra hahah om ni förstår vad jag menar:D Vi var i Kista och chillade lite satt och åt tillsammans :D alla åt typ Kinamat förutom sofie för hon åt PONG :D Det var jag, Vero, Meria, Kawoss och Sofie hihi jätte mysigt :D:D vi skulle leta efter en data till Vero tills hon åker till Chile! Hon ska ju vara där i en månad den svikaren, och vet ni vad det VÄRSTA är ? det är att hon inte är här i Jul eller Nyår !! DUMMAA!!!!!!!!!... Aja du får iaf ha det så bra där nere kmr saakna dig massor söötnos LOVE YOU!


Men nu sitter jag här iaf och lyssnar på Beyonce - Baby boy och väntar på att Vero och Frida ska komma för vii ska baka gooda kanel och vanilj BULLAR:D muuuumss, och ett + på kanten är att jag äntligen får träffa den söta lilla luffsen som är Pålyyys lilla vovvee Miloo:D.. Plutteeen! Vet ni vaad jag äter just nu :D hahaha Pop Rocks kommer ni ihåg sånt där godis som poppar och shit i munnen som är lite sur hahaha som hör typ sprängas hahahah läänge sen ju känner mig som 10 år igen hahahhah:D 




Nu bjöd jag på en gammal bild på mig och en gammal vän som jag saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0