Det var ett tag sen

Haallååjaaa det var ett tag sen!

Ja jag känner att jag inte har haft tid dom här dagarna att skriva haha, hänt för mkt kuul. Så ja ber inte om ursäkt :D Jaa i tisdags sov jag och Irma hemma hos Kendi och dee va naajs vi var uppe till kl 4 på morgon, vi va helt döda på onsdag morgon och deee var ju fan skola också, meen meen det kmr snart igen :D Det var verkligen skönt att få komma bort hemifrån :P alla sover ju jämt hör men nu sov jag borta för en gångs skull myyyyyyysmysssssss. Det var ett tag jag och Irma inte hade nåt för oss medans Kendi hoppa in i duschen snabbt så vi tog hans mobil och började driva med Mashe och det är Kendis bästa kompis:D hahaha men vi störde visst haan pluggade buuhuuu:(.. Den kvällen/natten sluuutade aldrig hahaahh goooooooood stuff :D .... Alla vi tre sov tillsammans i samma säng så ja låg och höll om Irma :D men sen mitt i natten så vaknar jag av att ja inte kan röra mig! Varför? Jo, för att dom hade lagt sig PÅ mig hahaha de vart så instängt så att ja började få lite panik försökte somna om och om och om igen haha men ja lyckades inte rikigt hahahaha så tillslut lyfte jag upp mig själv så att ja låg högre upp i sängen än vad dom gjorde och dååå ÄNTLIGEN fick jag somna om :D:D måste bara säga hans säääng är deeen sköönaste sängen ja någonsin sovit i :O JAG DÖR FÖR DEN...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0