Fredagen den 24/10

mobbar

Ja nu kanske jag är lite efter i bloggen men har haft fullt upp den här helgen så har inte dirket haft tid att skriva. Så nu ska jag ta och berätta vad som hände i fredas!

Jag kommer hem från skolan och möter upp min mami så att vi kan gå och handla tacos till middag som vi skulle bjuda Rebecca på :D Det vart smaksen och ja är en grym kock!! Innan vi hade ätit klart så kom Meria och Carro myyysmyss... Och gissa va vi skulle dricka den kvällen? Haha det är väl lätt att gissa finns ju bild och ett inlägg på de inlägget innan det här so take a look:D.. Så vi började hiinka och röka some waterpipe :D BÄSTA!! och sen helt plötsligt kommer Alex med Elias Hagop och Jeano så vi alla fortsatte kvällen, senare kom mher och vero också. Natten fortsatte med att de blev att alla sov kvar förutom tjejerna:( Buhuuu men de va najs hahahah Elias höll på att lära mig nån jäävla skit grej som ja nu typ kan hahahah..  Nu ska ni få se några bilder CYYYAAAA








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0