hoppas hjälpen gick till sig

Pilluuttan nu tror ja att din lärare krm bli nöjd:D, ja hoppas du blir nöjd med bilder och det blev tillräckligt bra.. Jag själv tycker iaf att du gjorde ett toppen jobb:)

Idag hade Pernilla en läxa i foto, då skulle hon ta fina höst bilder med en modell.. Och då ville hon att jag skulle vara hennes modell och ja sa självklart ja. Så då fixade jag mig lite och gick ut och började. Så ja såg lite höstig ut och tror att hon fick till bra bilder! Hon verkar ha fullt av idéer så det är ju bara a good since att det är de här hon ska göra.. Tro mig han kommer bli nöjd!! Hon ska faktiskt förstora en bild/bilder som ja sen ska sätta upp på min vägg i rummet :D kmr bli jätte fint..

Men nuu ska jaa draaa och pynta till lite i hemmet :D BAABAA

FRED UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0