Söndagen 26/10

TJA!

I lördags sov jag ju hos Kendi som ni vet!! Vi vaknade på morgon chillade sådära åt lite kebab hahah :D MUMS! De va gott men det var ingen vitlökssås:( BUHU..  Kl började bli mkt så jag skulle ta och röra mig hem och träffa rebecca och agnes och vi skulle kolla på film så vi hyrde några filmer :D.. Så där var vi hos agnes hahaha vilken sjuk daag tyvärr haar jag inte våra videorsar som vi gjorde hahahhaha men ni ska få se några bilder hahah.. Vi har lite för mkt fritid som sagt!! men kolla in på rebeccastegrell.blogg.se eller agneesss.blogg.se så kommer ni få se en sjuk video på rebecca hahah så jag tööööööööööööööng :D:D ...  hon har fler videosar som hon ska skicka sen så kmr ni få se :D juste sen tjuvringde vi Ramin hahahah för vi vet att han skulle driva tillbaks hahhahah inte en såndär tråkig människa som bara lägger på hahah

Men nu kommer bilderna



Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha va fina bilderna blev! det ser ut som om vi är i himmelen!:D

2008-10-28 @ 16:21:50
URL: http://rebeccastegrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0