12 April


Nu har jag precis kommit hem:) och kl är 00:55! jag kom precis hem från Badr. Han kom till Sollentuna runt 7 på kvällen i think så då tog vi en runda till Edsviken och satt där på bryggan lite och snackade hihi jätte mysigt:D.. Sen efter vi varit där i någon timme så drog vi vidare hem till honom i Helenelund för att kolla på film. Och det vart Seven Pounds och ni människor som gråter för filmer ska inte kolla på den!!! jaaaaaaaaaaag dog bokstavligen... En av dom värsta filmerna jag sett:(:(:(:(...En av mina favorit filmer men den sorgligaste av dom alla!:(.. Huvud rollen är Will Smith och han är så jävla het... Gaah dör för honom!!.. Aaaa kommer väl sitta och gråta hela natten och tänka på filmen! BUUHUUU :(


En liten Badr och en bild på mina fossingar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0